29 Ιανουαρίου 2022

"anevakos!".Ελευθερές, σκέψεις-πολιτικες,αποψεις, εκτιμήσεις-ενημερώσεις,σχολια -προτασεις:VickyStravolaimou. "branding φουντουκιού Θράκης" Ανάλυση επικοινωνιακής πολιτικής για νέες καλλιεργούμενες εκτάσεις - αντιμετώπιση κρατικων και ιδιωτικων επενδυτικων φορεων.

                                                                                                                                                                      Η συμβολή μας ως προς το branding του φουντουκιού Θράκης και η πολιτιστική ανάδειξη των καλλιεργούμενων περιοχών και τοπικής κοινωνίας αναβαθμίζοντας την ελκυστικότητα της πόλης, την εξωστρέφεια. 

➡️ Καταβάλλεται προσπάθεια ανάλυσης της επικοινωνιακής πολιτικής που υιοθετείται προκειμένου οι νέες καλλιεργούμενες εκτάσεις φουντουκιού να καταστήσουν διακριτή την παρουσία τους, να προβάλουν τις αξίες τους και να αναπτύξουν ισχυρούς δεσμούς με το κοινό τους τα οφέλη της ανάπτυξης μιας ισχυρής brand ταυτότητας. ➡️ Ο ρόλος του branding στην ανάπτυξη της επικοινωνιακής πολιτικής στην προσπάθεια ανάδειξης και αναζωογόνησης περιοχών εφαρμόζεται μέσω συνεργασιών δημόσιων και ιδιωτικών φορέων. ➡️ Πράγμα που δύναται να διαφοροποιήσει και την αντιμετώπιση τους από κρατικούς και ιδιωτικούς επενδυτικούς φορείς ως βασικά χρηστικά εργαλεία στον στρατηγικό σχεδιασμό προβολής πόλεων και περιοχών με ποικίλες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, με δυναμικές ενθάρρυνσης και συμμετοχής της τοπικής κοινότητας στα κοινά. ➡️ Κατά αυτόν τον τρόπο δύναται να συμμετέχουν στην πολιτιστική δραστηριότητα και συμβολή και εντέλει να προβάλουν την δυναμική τους στην διαμόρφωση της εικόνα ενός τόπου αυξάνοντας την ελκυστικότητα των τόπων αυτών μέσα στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Παράλληλα αποτελούν ουσιαστικό κεφάλαιο στη διοργάνωση πλήθους θεσμικών πολιτιστικών διοργανώσεων, και ενίοτε ακόμα και τον βασικό μοχλό ανάπτυξης περιοχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου