6 Φεβρουαρίου 2022

"anevakos!"..Ελευθερές, σκέψεις-πολιτικές,αποψεις, εκτιμήσεις-ενημερώσεις,σχολια -προτάσεις: VickyStravolaimou."Στρατηγικές γνωστοποίησης και προβολής εταιρείας με επιτυχημένη είσοδο στην αγορά, μέ δεδομενο την πρόοδο των επικοινωνιών και μεταφορών, κ την ανάπτυξη των προϊόντων στην οικονομική συνεργασία κρατών.

V.S.Αναλυση-*Πινακας                                                                                                                          Στο πλέγμα στρατηγικού σχεδιασμού αναλύεται το αναμενόμενο νέο προϊόν και των επιχειρηματικών ευκαιριών σε σχέση με της υποψήφιας αγοράς και συγκριτικά με τα επιχειρηματικά προτερήματα της εταιρείας που αξιολογείται,τόσο το πιθανότερο είναι η επιτυχημένη είσοδος στην αγορά αυτή.Οι ευκαιρίες πράσινου σηματοδότη σημειώνονται με Π στο πλέγμα,υποδεικνύουν στρατηγικό σχεδιασμό επένδυσης και επέκτασης δηλαδή ότι είναι ορθό να επενδυθούν διαθέσιμοι πόροι σε στρατηγικές γνωστοποίησης και προβολής και ότι αναμένεται μεγάλη αποδοτικότητα. ➡️Οι ευκαιρίες κίτρινου σηματοδότη το Κ στο πλέγμα υποδεικνύουν προσεκτικό στρατηγικό σχεδιασμό.Το προϊόν μπορεί να είναι σε καλή θέση σε αδύναμη αγορά,σε μέτρια θέση σε μια ελκυστική αγορά ή αδύναμη θέση σε ελκυστική αγορά. ➡️Αντισταθμίζοντας τις αδυναμίες οι ευκαιρίες ερυθρού σηματοδότη Ε στο πλέγμα υποδεικνύουν ότι δεν πρέπει να γίνει καμία κίνηση. ➡️Η μείωση των διαφορών ανάμεσα στις χώρες εξηγείται από την πρόοδο των επικοινωνιών και μεταφορών,την ανάπτυξη των προϊόντων και την οικονομική συνεργασία κρατών. ➡️Οι διαφορές όπως το εισόδημα,το κόστος ενέργειας και οι πρακτικές προβολής δείχνουν να μειώνονται. ➡️

Αυτές οι ομοιότητες δημιουργούν ευκαιρίες χάραξης στρατηγικών,όπως η αναγνώριση κατάλληλων target group και η δημιουργία ελκυστικών πακέτων βάσει ευρέως εφαρμόσιμων κριτηρίων                                                  *ΠΙΝΑΚΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου