11 Φεβρουαρίου 2022

"anevakos!"..Ελεύθερες, σκέψεις-πολιτικές,απόψεις, εκτιμήσεις-ενημερώσεις,σχολια -προτάσεις: VickyStravolaimou.Διεθνείς αγορές,Διαπραγματεύσεις. Κυβερνηση θεση-θέληση εκλογικού σώματος. Κατανόηση καταναλωτικής και οργανωτικής αγοραστικής συμπεριφοράς στις διεθνείς αγορές - διασφάλιση επιτυχημένου σχεδιασμού. .Στρατηγικές πακέτων για αξιολόγηση δυναμικού κ μέτρηση αποτελεσματικότητας. Ανοχή ανάγκης με περίπλοκη γραφειοκρατία -Μεταβλητες δημοσιου.με επηρεσμο σε αποφάσεις αγοράς του.

V.S.Αναλυση-περιγραφη                                                                                                                            Από την άποψη του υπευθύνου ,που εργάζεται στις ολοένα και πιο διεθνείς αγορές, το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να ανταποκρίνονται στη θέληση του εκλογικού σώματος προξενεί έναν αριθμό σημαντικών επιπλοκών. 

➡️ Για να υπάρχει λαϊκή αποδοχή πολλά προϊόντα αγοράζονται μόνο με διαγωνισμούς προσφορών και συχνά οι κυβερνήσεις είναι υποχρεωμένες να δεχτούν χαμηλότερη προσφορά. ➡️ Διαπραγματεύσεις για συμβόλαια που αφορούν προϊόντα τα οποία περιγράφονται δύσκολα που δεν υπάρχει έντονος διαγωνισμός μπορούν να γίνουν απευθείας αλλά για προϊόντα δημόσιου τομέα, είναι σημαντική η ικανότητα σαφούς περιγραφής προδιαγραφών και ακριβούς περιγραφής του κόστους. ➡️ Επίσης σημαντική είναι η κατανόηση των περιβαλλοντικών οργανωτικών και διαπροσωπικών μεταβλητών που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς του δημοσίου . ➡️ Αυτές είναι γενικά όμοιες με αυτές του τομέα της αγοράς παραγωγής εκτός του γεγονότος ότι οι κυβερνητικές αποφάσεις της είναι πιθανότερο να επηρεαστούν από μη οικονομικά κριτήρια, όπως οι ανάγκες των προβληματικών βιομηχανιών ,η αντίληψη της ανάγκης για οπλικά συστήματα ,ή οι απαιτήσεις των πολιτικών πρακτικών που ευνοούν διάφορες ομάδες, όπως τις επιχειρήσεις, τους ηλικιωμένους, ή τους προστατευόμενους κλάδους. ➡️ Επίσης χρήσιμη είναι και η ανοχή ανάγκης σημαντικού βαθμού αιτήσεων και σχετικών εγγράφων που απαιτούνται στις συναλλαγές με την περίπλοκη γραφειοκρατία που χαρακτηρίζει τις αγοραστικές πρακτικές δημοσίου τομέα.
➡️ Η κατανόηση της καταναλωτικής και της οργανωτικής αγοραστικής συμπεριφοράς στις διεθνείς αγορές είναι πολύ σημαντική για τη διασφάλιση επιτυχημένου σχεδιασμού. ➡️ Βοηθά στην τμηματοποίηση αγοράς, στην κατάρτιση στρατηγικών πακέτων προσφοράς, στην αξιολόγηση του δυναμικού και στη μέτρηση αποτελεσματικότητας. ➡️ Στις καταναλωτικές αγορές οι πληροφορίες για το σχεδιασμό βασίζονται στην κατανόηση της επιρροής των διαπροσωπικών και ενδοπροσωπικών μεταβλητών στις αποφάσεις αγορών. ➡️ Στις επιχειρηματικές αγορές που αποτελούνται από την αγορά της βιομηχανίας και της παραγωγής την αγορά των εμπορικών επιχειρήσεων και την αγορά δημοσίου τομέα, ο σχεδιασμός βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κατανόηση των μοναδικών αναγκών και χαρακτηριστικών της αγοράς αυτής. ➡️ Ειδικότερα στις ανεπτυγμένες χώρες είναι πολύ μεγαλύτερη και πιο συγκεντρωμένη από την καταναλωτική αγορά δημιουργώντας εξαιρετικές ευκαιρίες πωλήσεων και κέρδους. ➡️ Όμως είναι εξαιρετικά επικεντρωμένη στο ζήτημα τιμών και συχνά εξαρτάται από το τι συμβαίνει στις καταναλωτικές αγορές τη διαθεσιμότητα άλλων προϊόντων και στους αμοιβαίους διακανονισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου